magdicmaja

Alla inlägg under februari 2011

Av Maja Magdic - 28 februari 2011 10:13

tjennare ! ;) <3

äntligen friiiiiiiiiiiiiiiisk ;D <3

idag ska jag till nico och sedan klockan ett till fyra ska jag till gyymaa ! :D <3

vi har uttagning till dans "/

hoppas jag kommer med för det vill jag ;D <3

men alla är ju så duktiga :D <3

vi ska till göteborg i typ april :)) <3(eller mars ) ? "/ :P

det kommer äga :D <3

men nu ska jag till nico , så det hära får räcka för idag ;) <3

hejdåå // denna tjejen på bilden :P <3  

Av Maja Magdic - 26 februari 2011 10:26

tjennare ;D <3

nu är jag typ frisk :D <3

sköönt   

idag ska man till britta :)) <3

muumms ;)

Tova åkte jättebra på kortvasan :) <3

grattis ;D <3

jag vet inte vad jag ska skriva  

så det får räcka med det för idag hejdåå //    <3 ;)

Av Maja Magdic - 25 februari 2011 13:13

hejsan svejsan   

jag har inte lika mkt feber nu iaf ;D <3

och snart är det sportlov ! :D <33

ska åka mkt slalom ! <3

Nu är jag hemma själv ;) <3

har inte nå mkt att skriva såå .. hejdå ;P <3

Av Maja Magdic - 24 februari 2011 08:57

Heeeeej ! ;) ♥

Torsdag idag dåe ;) ♥

missar gympan idag för jag är fortfarande sjuk ! "/

Så jag kommer inte till skolan i morn heller :P <3

saknar alla i skolan ! ♥

Tova ! ♥

Amanda ! ♥

Maj ! ♥

Elin ! ♥

Emma ! ♥

Anna ! ♥

Vicky ! ♥

kramgumman ! ♥(nico)

Mica ! ♥


glömt nån ? ;) ♥

älskar er :)) <3

jah ,, nu har jag inget mer att skriva :o :P


så hejdåå ! ;D ♥

// Majja Olsson Magdic Lökås Portström Johansson Englund Sundvik Caldergren ! ;P <3

Av Maja Magdic - 22 februari 2011 09:42

hej ! <3

Jag har inte skrivit på ett tag.. !

Men jag är sjuk !   

jag vaknade mitt i natten klockan 01.01 då kunde jag  knappt andas :/

jag tog en bafusin (stavas) och somnade igen !

sen vaknade jag 02.02 och då hade jag bafusinen kvar i munnen :o

jag hade den i munnen en timme ju ! :O <3

ååh jag som skulle laga maten i skolan idag ,,

jag skulle laga tacogratäng med anna o stefan !! <3

Och så missar jag frilufts dagen i morn :( <3

det som skulle bli så kul !!!! <3

sånt är livet ;P <3

men nu vet jag inte vad jag ska göra   

kanske sova ?   

det finns så många roliga smilesar här :)) <3

              

nee ,, nu måste jag lägga av ;P <3

   hejdåå<3 ! // den bäästa ! :D <3

Av Maja Magdic - 20 februari 2011 10:28

hello ! <3

sry att jag inte har skrivit på några dagar .. !
Men i fredags var jag på disco ! :))

det ägde fett mkt !! <333

jag vann på limbo en gång :)) <33

haha men i går så var jag på gympa tävling ! :D <3

vi kom trea av nio lag =)

me nvi var yngst oxå :))

vart nöjd ! <3

Idag vet jag inte vad jag ska göra ?? ;) )<3

ville va med mickis men hade ingen skuts <3333


hejdåå ! ♥  

Av Maja Magdic - 17 februari 2011 15:41

hejj hejj :D ♥

Idag har det varit en dryyg dag i skolan ;)

jag får typ alltid ont i huvet på torsdagar men jag har bara lite ont idag :)

Vi hade nta idag,, jag var med jonatan .. ;))

Sen hade vi TALKSHOW :))

men alla i min grupp va sjuka så vi spelade inte upp idag.. <3

Jag är med Adam o Saga :) <3

det går väl inte jättebra för oss men <3

vi kanske hinner klart nästa gång hoppas jag =)

Tova, Anna , Emma o Mica spelade upp idag

Det va kul att titta på dem :)) ♥

Tova va hellner

Emma va sean banan

Mica va en lärare

Anna var pogramledare :)) <3

haha ♥

Jag ska vara kronprinsessan , Adam ska vara justin bieber o saga ska vara pogramledare:) <3

Idag ska jag på gitarr o gympaa :)) <33

vi ksa ju ha tävling i falun på lördag med bästa gympa gruppen :) <3

det kommer säkert gå bra  <3

juste vi bytte platser i matsalen idag ,,

jag fick sitta med Nico , Adam o sebbe  :)

det va bra platser tyckte jag <33

herrå // Mig ! :)) <3

  

Av Maja Magdic - 16 februari 2011 14:25

hej hej   

sitter här på fritids med Emma o Anna =)

väntar på Tova som slutar tjugo i tre   

ska va med emma o Tova idag   


hejdåå har inge mer att skriva !!   



Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards