magdicmaja

Alla inlägg under maj 2012

Av Maja Magdic - 17 maj 2012 16:13

emma åkte nyss hem. hon sov här och de va jättekul! det var jättelänge sen vi va! :)

måste ses snart igen :) ♥

vi typ cykla ner på byn och aa, massa saker. ; )


hejdå ♥

Av Maja Magdic - 14 maj 2012 18:51

och lite ont i huvve. idag var en sååå tråkig dag!


har inte ens nåt att skriva så hejdå...

Av Maja Magdic - 13 maj 2012 17:59

jag har vart på stan idag med nicolina. :)

men utan framgångar. jag gillar inte att shoppa. är jag onormal eller? ;)

haha. det finns ju inga kläder jag passar.


ajah. nu är jag hemma och är jättetrött ! och lyssnar på musik. ska snart skriva ;)


 

haha gammal bild .)

Av Maja Magdic - 10 maj 2012 13:39

hej, imorgon ska jag till skolantror jag :)

har varit feberfri i två dagar nu! men fortvarande jäkligt förkyld!

just nu sitter jag i typ en stoor nätstol med massa täcken massa kuddar ocg filtar. det är skiiitmyysiit ♥

har börjat kolla på lite film. twilight men de är faktist liiite läskigt att kolla på den själv. även om den inte ens är så läskig. men jag är ju lite konstig :)

aah, men nu ska jag fortsätta kolla... spännande.

har läst ut

om jag kunde drömma

när jag hör din röst

ljudet av ditt hjärt


på typ 1 vecka :) jag har inte haft nåt å gö så jag läste ut två böcker på två dagar... ååh jag älskar dem. dem är ju bara för bra :D


hmm. hejdå ♥

 

hahahahahah, hittade en gammal bild på mig. xd

jagserutsomengris;)

Av Maja Magdic - 8 maj 2012 10:37

har ju vart på läger! jäättekul. hade skitmycket träningsvärk i ryggen när jag kom hem..

och sista träningen på lägret orkade man typ ingentiing ju. så vi körde lite roliga tävlingar. orkar inte skriva om själva lägret men de va iallafall skitkul. :)


här kommer lite bilder som jag inte har hunnit ladda up förut.

 

bild på isak ♥♥

 

ser ut som om isak håller på att lära nicolina och ella hur man får in ett bra slag.. xd

haha, dem satt å slog varandra :p

 

och nu jäklar slog nico till! ;)


ajah, nu får det räcka. är jättetrött ska försöka vila lite.'

(kanske)


kram♥

Av Maja Magdic - 2 maj 2012 14:22

nu känns det v'rkligen som sommar.

har haft en otroligt kul helg så har inte haft tid med dator alls :D

isak, emil, adam, ella, wilma och loke var hos sin mormor och morfar? som bor ovanför oss :)

dem kommer typ varje sommar men vi brukar inte va allihop då men nu va vi det, alltså ella, nico, linnea och tove och jag och dem :)

vi lekte en massa som te.x vinken, dunken, hoppade studsmatta och massa annat kul.

Adam var typ 3 år och han fotade med min kamera. han var ju duktig för att vara 3 år. han tyckte det var jättekul!

åh gu vad jag saknar dem. hoppas dem kommer länge i sommar så vi kan bada och leka och ha lika kul!

synd att jag inte kan lägga upp bilder för jag vet inte om jag får gö det för dem. men de är väldigt härliga bilder ♥

men på mina gullungar kan ni få en bild ♥  



kram från mig ♥

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards