magdicmaja

Alla inlägg under februari 2012

Av Maja Magdic - 27 februari 2012 13:27

rebecca kommer väl snart hoppas jag men hon svarar inte på sms .. :(

hon skulle ju typ ha kommit för en timme sen ;o

ajah,,, länge sen jag bloggade, men vet inte om jag orkar, få se då :)

imorn blir det iallfall aquanova med jesper, nico, rebecca & thim :)



hejdå <3



Av Maja Magdic - 15 februari 2012 17:31

backen idag var de n bästa gången i år :) chill! var där med nico, ella och thim. men thim dissa så vi tre åkter ist :D men sen körde jag och nico in i en snowboardåkare, ( vuxen, duktig! ) och och ramlade ! och sen ramlade jag bredvid och sen ramlade nio , o till slut låg vi alla där och ASGARVA ! fett kul :) jag vet inte vad jag ska göra nu, men får väl hitt på nå :) jag är dålig på att blogga jag vet  ;p


hejdååå ♥

Av Maja Magdic - 11 februari 2012 18:48

är med nicolina nu ja, men hon ska hem och äta sen, och jagf ska äta snart jag med . sen dka vi sova öööver ;) imorgon blir det skidor med rickard :) chillit. :p har nördat idag jag, datan mobil och läsa,. kul dag? eller inte. har inte ens dychat efter gympan, men ska göra det nu ! ;) hejdå <3

  HAHA OJSAN, GAMMAL BILD !

Av Maja Magdic - 11 februari 2012 14:28

kom nyss hem från special hallen, nöjd, gjorde överslagvolt, chill.

 Men idag ska jag kanske sova med nico. kulit. sen längtar jag till på onsdag, då är det studiedag och så blir det nog pulka med ella, nico, adam, och thim o fler ? :) hoppas alla kan då :) igår efter utvecklingsamtalet så gick jag till ella. och var med henne och nico. fast nico nörda dator och jag nördade mobil, för jag laddade hem spel ;) idag ska pappa kanske göra så att vi får trådlöst :) intressanrt ? såklart ! ; ) haha najdå. nu kom nico in här, så hinne rinte göra dag 2, hejdå ♥

Av Maja Magdic - 10 februari 2012 14:43

har ingen bild på skolan, så här är mitt fullständiga namn....

MAJA MAGDIC !

svårt att lista ut ? :o haha men jah har inget mellan namn för jag är inte Normal : )

hihi, KRAM ♥

Av Maja Magdic - 10 februari 2012 14:35

dag 1 - en bild på dig och ditt fullständiga namn.
dag 2 - 5 sanningar om dig
dag 3 - dina syskon
dag 4 - vad du har för mobiltelefon
dag 5 - dit senaste inköp
dag 6 - din bakrundsbild på datorn
dag 7 - din bakrundsbild på mobilen
dag 8 - den låten du lyssnar på mest
dag 9 - hur många bloggar du har haft
dag 10 - någon du saknar
dag 11 - när du föddes
dag 12 - vilken klass du går i
dag 13 - en bild från förra året
dag 14 - en bild från i år
dag 15 - en bild på en plats du har varit på
dag 16 - en gammal bild på dig
dag 17 - en bild på dina vänner
dag 18 - en bild på kläderna du har nu
dag 19 - fem saker du gör varje dag
dag 20 - en låt som gör dig glad
dag 21 - en bild på dig som du itne tagit själv
dag 22 - det vill du bli när du blir stor
dag 23 - ditt favorit godis
dag 24 - dina favorit skor
dag 25 - din dag i detalj
dag 26 - den nyaste bilden på dig
dag 27 - hur har den här månaden varit ?
dag 28 - din favorit resa
dag 29 - vem du gillar ?
dag 30 - din bästa kompis

Av Maja Magdic - 10 februari 2012 14:31

hejhej, har inte riktigt kommit igång med den här bloggen än.. tråk. men har inte heller haft så mycket tid. men nu har jag :) sitter i skolan för jag ska ha utvecklingsamtal och då fick jag stanna tills jag slutar :) fett chill. kan gö vad jag vill . haha det rimmade. : )


idag hade vi nationella prov som itne gick så bra, eller jah vet inte men ändå :) hehe. skulle vart med ella men det vart nog inte så :? :(


fast jag skulle kanske va med henne o nico lite senare ? :) elr jag vet inte hur det vart .p

hejdå ! :)

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards