magdicmaja

Alla inlägg under maj 2011

Av Maja Magdic - 29 maj 2011 10:53

  nu kör jag dag 2 : fem sanningar om mej själv


1. jag ÄLSKAR SOMMAR

2. och godis ..;) ♥

3. när jag blir stor ska jag nog jobba på dagis , skola , dementboende eller artist ( elr ... jag vet inte ) xd

4. just nu sitter jag och lyssnar på dittin- jag saknar dig :P

5. jag älskar mio mäst om ni inte visste de :P ♥



ajah skiit samma ;) "jättebra" sanningar ,, thihi ;)

men shit the same :P


tove är på teater och jag vet inte vad jag ska gö idag :(

hundarna sover typ , men sen är det GYMPA iaf :D ♥

kulkul :)'

ska väl läsa lite kanske :P

ajah herrå ! :) ♥   


Av Maja Magdic - 28 maj 2011 21:01

tjatja :)

idag  har jag vart på medeltidsmarknaden :)

trodde inte att det skulle bli så kul men de blev de ;)) ♥

thihi , vi va hos orcherna (stav) o farmor skulle ta kort med oss i varsin orsch knä ;s

jag tova o ottilia , så då drog dem ner oss(ganska våldsamt) ;)

sen tog farmot kort men de kicklade oss ;)

       

 

  skampåle ;s xd

thihi lite små bilder :(

men iaf sen pratade jag i mobilen mä mamma , då så tog en vakt mej i armen och sa att man inte fick ha mobil på medeltiden ;)

så tog han mej till skampålen ;s

tove försökte skydda mej så hon fick oxå stå där , så tog han min mobil xd

mamma va fortfarande kvar i luren haha

så hon hörde allt , de va såklrt på skojj o ganska kul xd

men ajah det va iaf kul på marknaden o nu ska jag fortsätta titta på kvällen är din :D ♥


BYE ALLA BABY :* ;) ♥

Av Maja Magdic - 28 maj 2011 08:15

ja nu kör jag dag 1

fakta om mej själv

jah ni vet väl typ redan ganska mycket om mej men iaf

jag heter maja magdic och jag fyller snart 12 år (den 2 juni) (Y)

jag älskar att gympa och jag gympar 2-3 gånger i veckan (förutom på sommaren)

men då hoppar jag studsmatta , det älskar jag oxå (:

och att spela gitarr :P

efter skolan brukar jag vara hemma med hunden , ibland kan kompisar va med

på måndag ska jag prova på orientering  tror jag (tova får hjälpa mej):P

men ajah det finns typ inget intressant ;P



nog om de! ♥ ;)

idag är det lördag , vi ska åka på medeltidsmarknaden med farmor och kussingarna :D

det blir kul , kanske hundarna ska va med men då måste nån sitta nånstans och vakta dem för dem kan ju inte va med så länge på en marknad , så då kanske man kan hitta en plats nånstans att sitta på så att de får sova lite ;)

ajah HHEEJJDDÅÅ !! ♥♥v ::DD


Av Maja Magdic - 27 maj 2011 18:10

hejhej

snart ska jag äta tacos :D

ocg sen chips mums !

men iaf tänkte köra en sån här


Dag 1: fakta om mig själv.
Dag 2: fem sanningar om mig själv.
Dag 3: min absolut bästavän.
Dag 4: bästa sommaren.
Dag 5: vad jag helst har på mig.
Dag 6: bloggar som jag följer.
Dag 7: facebook profilbild.
Dag 8: gammal och ny bild på mig själv.
Dag 9: bästa minnet.
Dag 10: msn profilbild.
Dag 11: något jag saknar.
Dag 12: vänner som du litar på upp till 100%.
Dag 13: vad jag gör med mina kompisar.
Dag 14: en bild som alltid får mig le.
Dag 15: en bild från när jag var liten.


HEJDÅ ALLA ♥:*


 

-..

Av Maja Magdic - 27 maj 2011 15:22

hello allihopa :D

idag varre skola då..

och sen HELG :D
kulkul ♥

ska nog ba va hemma då ;)

men iaf venneh vad jag ska skriva om så måste nog säga hejdå !

vilka mer än mej tycker att mica ska skaffa blogg kommenterar ! xD♥



HEJDÅ BBY ♥

Av Maja Magdic - 26 maj 2011 19:08

hejhej

igår va de kabare ♥

ty kaos ! ;s


när jagspelade bert i bertpjäsen så hade de gjort en soffa av tre stolar , där skulle jag ligga,

o sen när jag hade legat där ett tag skulle jag resa mej upp ,då gled stolarna isär såjagramlade ner på golvet ;s

ALLA skrattade ;) ;s

jag skratta oxå assmycke så jag kunde nästan inte säga mina repliker ♥hahahaha ;)

men ajah så var det en liten kille som kissade på sej på sen (stackarn...)

och vi skulle upp efeter dom så det va ass många som klev i kisset ...

sen torkade de upp de ;)

men ajah sen när jag skulle dansa tryckarde med viktor

så typ trassla vi in oss i sladdar ;s xD

så jah , kabaren va lite kaos men assROLIG ;D

hahaha♥

men ska blogga på min o mandas blogg nu så hejdå , kika in på den ! :D♥



sweetfriendss.bloggplatsen.se ;) ♥


BYE:**♥

Av Maja Magdic - 25 maj 2011 11:22

hejhej ♥

Mica har gjort en toppbild till mej ♥

hon är ju assbra på de ;o

vad tycker ni?♥


idag har jag typ bara vart med hunden , nico följde med på en picnik men mej o hunden¨

sen har jagsovit med miooxå ;)


sen idag är det ju cabare ;s ♥

men det blir väl kul ...

ajah tova och jag har lite svårt med en viss ton , jag kommer va ass nervös ;sssss ♥

det går väl bra hoppas jag...

men jaja ♥

har inte så myckte mer att skriva så här kommer lite bilder ♥

                 

en del bilder är nya en del gamla , men alla tagna med Tova :D

sista bilden var finast tkr jag vadtycker ni ?

kommentera snälla ! ♥


HEJDÅ♥

// Maja

Av Maja Magdic - 24 maj 2011 20:33

          hahah muppade bilder xD♥♥

GODNATT ♥ :'**

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards