magdicmaja

Alla inlägg under april 2011

Av Maja Magdic - 30 april 2011 18:19


hejsan , tog lite bilder idag med Ottilia o Nico här kommer några :D ♥



coolinga asså (; ♥

   

  nico och jag sov över, nyvakna (; (upp)


på studsmattan (; ♥

  kusinerna i gräset, härligt härligt :P (: ♥

  jag i gräset , FIN/FUL ? ♥

  .. ♥

  YEAH (; ♥

   

  Ottilia och jag (upp) ♥



men nu ska ottilia skaffa blogg o så , vi ska sova över (: ♥

men först ner t majbrasa såklart:D ♥


kommentera bilderna gärna (; hejdååå ! ♥ (:

.

Av Maja Magdic - 29 april 2011 13:13

hej hej ,, det va super kul i lungsjön ! ;D♥

haha´vi åkte båt , kollade på en massa filmer o lite andra saker ;) ♥

Vi tog inte så många kort och jag har dem inte på min dator ): ♥

men jag och nico har vart idag o vi har tagit kort (:

det kommer senare ! (: ♥

men snart ska jag äta våfflor , och nico ska hem till sej o äta våfflor (;

sen ska vi cykla till bjurs ;D ♥

och köpa mjukglass (:

jag , nico , mamma och kanske tove ,, ♥

  

Ny header , FIN/FUL ? alla svarar (; ♥

bilderna kommer antagligen i morn eller idag (:

men i morn är det majbrasa oxå , vilka ska dit ;o ? ♥




många kramiisar Maja :D ♥

   älskar den bilden , Tovas o min hand såklart ;) ♥

Av Maja Magdic - 26 april 2011 08:10

hejj ♥

idag ska jag t lungsjön (yy) ♥

Emma vart inte med ): ♥

men det blir väl kul ändå :D ♥

vi har massa godis chips o sånt (; ♥

igår var jag hos jocke , det var kul , men hade ont i huvet sen fick jag migrän S:

men nu ska jag packa (: ♥

hejdå kommer inte mer på några dagar nu ! ♥

sen när jag kommer tillbaka kommer det nog lite bilder hoppas jag (: ♥

hejdåå !  

Av Maja Magdic - 24 april 2011 20:40

tja tja (: ♥

i morn ska jag va med Jocke (: ♥¨

nice ♥

men idag har jag varit hos kussingarna (ottilia o signe ) ♥

vi ritade , hoppade studsmatta , och lite annat  (; ♥

men sen va jag med Jocke o Nico ! (Y)♥

nu ska jag packa t lungsjön , laddad (;;; (YYYYYYY) ♥

hejdåå ! ♥ (L)

  gammal bild (: ♥

men ganska gullig (; ♥

<3

Av Maja Magdic - 23 april 2011 14:38

tjeenare (; <3

sitter hos papap ! <3

sen ska vi på påskbord (;; <3

men har inte så mkt att skriva om S:

men det KANSKE kommer mer sen (: <3

hejdååå ! <33 (:  

Av Maja Magdic - 22 april 2011 10:07

tja tja (: ♥

igår gick jag påskkärring xd ♥

tova skulle gå med mej o emma , men hon ångrade sej precis innan vi skulle gå ): ♥

men jag o emma hade iaf kul (:

sen kom anna oxå ! :d ♥

vi ska spara godis t lungsjön,, jag fick 2 kg o emma fick 2 kg (: ♥

men måste dra herrå ! ♥ (:

   sötnos :) ♥  

Av Maja Magdic - 20 april 2011 18:31

namen tjeenare ! ;)) ♥

nu sitter jag här och lyssnar på musik med toovva älskade ! ♥ ;)

vi har ritat påskkort (ska det mer sen) ♥

men jag måste blogga mer !! :)

har lust att hoppa studsmatta !! ;))

idag har varit en tråkig dag i skolan ;)

ajah det får man väl stå ut med !

längtar ass mkt till lungsjön ,, ska dit med Emma o Anna ,, älskar er ! ♥

älskar den bilden !! ♥

det är min o tovas händer ,, best friends 4-ever ♥ !

hejdåå ♥

Av Maja Magdic - 17 april 2011 14:27

hejsan svejsan :))

mina kusiner är här fortfarande :)

dem åker hem snart :((

men vi har haftjätte kul :D

åkt t aquanova !! :D ♥

det va ass nice ;)) ♥

men hejdåå !

ska ut o spela kiing !! ♥ :))

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards