magdicmaja

Alla inlägg under mars 2011

Av Maja Magdic - 30 mars 2011 18:24

hej hej :)) <3

sitter och lyssnar på en JÄTTE bra låt (tycker jag iaf) <33

idag har jag vart i skolan ! det va dryygt idsg ;)

men på måndag måste jag redovisa landet :S

tröök ! xd

i morn blir det genrep i bjurs :)

inför göteborg !! :D<3

tjaadåå

Av Maja Magdic - 28 mars 2011 17:12

hej hej :D <3

idag har det varit skola ;D <3

kul med lite saker ;) <3

nu sitter jag oh lyssnar på en Vääldigt bra låt :DD <3

lyssna ;)) <3

den ääger ju ::DDDDDDDD (YYY) <3

snart blirre cabare ;)

ska sjunga med tova (Y) :) <33

men hejdåå


Av Maja Magdic - 27 mars 2011 13:17

hej hej :D <3

idag har jag varit o hämtat pengar på loppisen i gbo ;)

fick inte så mkt men 38 kr var iaf :)

vi har fårr kycklingar o de är jätte gulliga ;)

vi fick dem för länge sen men ändåå :) <3

idag ska jag på gympa :))<3

nicet <3

nu vet jag inte vad jag ska göra !? xd

men hejdåå //  

miig ;)) <3

Av Maja Magdic - 26 mars 2011 19:37

hej hej :D <3

idag ärre helg ;))

kul kul :DD <3

va o kolla på gympa tävling :)

Bjursås Mini o Bjursås Micro :DD <3

Miní kom två :))

äv två lag dår men.... <3

dem va ändå bäst tyckte jag ;)) <3

Micro kom 6 av typ åtta eller nio lag :)

det va bra gjort  av er alla :) <3

i helgen blir det min tur att tävla ,, jag längtar så jag spricker ;D <3

nu håller jag på med en ny header ;)

den är inte så bra men när den kommer så får ni ärna kommentera vad ni tycker :)

ja... nu ska jag väl fortsätta med den

och i morgon ärre gyympa !! :DD <3

hejdåå ! <3 //  Maja ? <3 xd

  bjuder på bilden ;)) <3

Av Maja Magdic - 25 mars 2011 15:38

hejj hejj :D <3

sorry för DÅLIG bloggning ! xd <3

vet inte om jagf kan bli bättre ;) <3

idag ärre iaf fredag !! :D <3

like it a lot ;)) ♥

idag va jag och tog blodprov :S

det gjorde oontt "!!!  xd

men så försov jag mej :oo

dålig dag i skolan alltså ;))

jaja ,, men jag kom till andra lektionensom var slöjd :D

det gillar jag (Y)

men efter det så åkte jag direkt och tog blodprov

men när jag kom tillbaka t skolan var det idrott (Y)

vi dansade polka ;)

jag dansade med anna ,, hon var duktig jag var dåålig xd <3

det var iaf kul att dansa pólka ;)

men kuul (L)

jag LÄNGTAR till göteborg (L) :D

RM älskar er !

det kommer ÄGA (YYYY) <333

men herrå ! <3


 /// Maja ;D <3
jag & TOVA på bild :)) <3

Av Maja Magdic - 16 mars 2011 20:34

sry att jag inte skrivit på några dagar ! <3

när jag var med emma så kändes det ju som om datorn skulle sprängas xd <3

så fick lov att stänga av den ;)

igår var det jättekul i backen med mina älsklingar mickis o emma <3

nu ska mickis låna min bräda till i morn :)

hoppas det går bra för henne :)) <3

bråkar med ........

en viss person :/

ville bara säga förlåt till dej tova... <3

hejdåå // maja <3

Av Maja Magdic - 14 mars 2011 21:43

hej hejj! <3

snart får jag damp på den  här datorn !! xd

haha,,sitter här med emma jag ;D <3

i har åkt kundvagn på konsum!! :D

fett kul ! <3

men datorn damar hejjdåå !!!

DEN SPRÄNGS XD !

Av Maja Magdic - 12 mars 2011 10:04

hejj hejj :)

idag ska jag vara med Vicky o Tova ! (L)

tova ska först tävla i bjurs ,, pjäxloppet (stav)

jag önskar henne enormt lycka till !

hoppas jag får tag på vicky nu då ?! ;) <3

jag kommer inte blogga lika mkt nu

för jag har en blogg med Tova BÄST olsson ! <3

läs den oxå http://tovahjertamaja.bloggplatsen.se/

där kommer jag blogga mera   


hejjdåå // Maja den bästa    

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards