magdicmaja

Alla inlägg under juni 2011

Av Maja Magdic - 29 juni 2011 15:49

hejhejtjenarehejsansvejsan :)

pia o barnen åkte hem igår då :)

nico o linnea o tove o jag sov på höskullen .

eller ja , vi skulle de men först somnade vi allihopa sen klockan tolv så ville linnea hem :(

då fick nico lov att gå hem o jag ville inte sova där mä tove ,

så de vart inget =(

jag har fått ett par nya skor av Pia :oo

o nagelack , de fick tove oxå :)

o hårsno´ddar :P

men här är bilder på de :PPP

    hehe

fina/fula ? ♥ :)

aha men nu ska jag väl kolla på lite bloggar :)

vill ner o bada , har vart ner o badat nyss då men de är ju så varmt att man döööööör !! ♥ :P

bättre än regn iaf , ush , o i helgen blirre regn :(

men hejdåå :)

Av Maja Magdic - 27 juni 2011 19:04

hej hej :)

nu har pia kommit med sina barn

Lovisa 2 år

David 5 år

riktiga söta busungar :') ♥

hihi

lovisa är jätterädd för hundarna så när de går förbi henne börjar hon gråta !

men de är jättesöta :P

ajah snart ska vi äta kyckling o ris :-)

o vi har vart ner o badat , då sprang lovis ner i vattnet upp o ner upp o ner

just nu sitter de o kollar på film :P

de är sååå söööta :d

men nog om de :P

de åker hem imorn

men ska snart äta herrå :::))))

Av Maja Magdic - 26 juni 2011 14:38

igår va jag mamma o tove hos familjen englund =)

mamma , tove , helena o linnea spelade först kubb men jag va hemma då :P

o nico va o fiska me kent =)

de såg nån som blev biten av en gädda :o

ajah men sen kom nico hem då gick jag dit (: :P

vi åt chips dansade o så t klockan typ 12 :P (på natten)

det va apnice (a) :p

de måste vi göra om :P

hahaha x)

men tjadå igen då :P

    :)

Av Maja Magdic - 26 juni 2011 14:26

tjinare :)

idag blev de att ta in hö i ladan då :P

vi fick från åsa o kent för de skulle inte ha de :)

så de vart två kärror o jag fick åka :P

det är ju alltid kul :P

sen fick vi lassa in de i en lada som sagt då : P

o det va faktist ganska kul men jobbigt ;)

jag mamma o tove kanske ska sova på höskullen inatt me hundarna men bara kanske :)


imorn får vi besök av en som kommer från stockholm som heter Pia =)

hon kom´mer me sina barn , jag träffade henne för typ 6 år sen , så jag vet typ inte vem de är :P

men det blir väl kul hoppas jag =)

ska baka lite idag tror jag elr imorn , men nu ska jag ut o gå med hunden , eller ja när den vaknat :P

jaja hejdå :)

Av Maja Magdic - 25 juni 2011 21:22

tjatja:)

har inte haft tid att skriva på nåra dar :)

har ju vart midsommar o allt .

jag har vart på tre midsommarfirande , om man inte räknar med släkten

då har jag vart på fyra :)

djurhagen , kyrkan typ , dössberget , släkten :P

träffade mica på de nere i sågmyra , o hon tog lite kort på mej o manda o maj :P

liiite muppiga på mej :P

hihi :P        fin/ful ? =)

fin tkr jag , ganska iaf , men jätte på amanda o maj =) ☻☻♥♥♦♦

och här kommer en skit fin bild på mica :)

som hon inte tkr är fin men jag älskar den !

(de va inte från missommmar de va när de va på klassresa)

  sööttiiis älskar dej ♥♥

ajah men nu ska jag skriva på min o emmas blogg tjingeling :P ♥

Av Maja Magdic - 23 juni 2011 16:43

idag kom jag hem från lägret med tre bokaler :D

jag vart klubbmästare :D

emilia vart i yngre o jag i äldre .:)

jag vann i fristående idag :)

och handstående tävling va de ju varje dag o jag vann alla utom en :)

aå då fick jag en bokal av en tjej som stod på händer typ :) :P

asså är värkligen glad :PP

sen fick vi massa godis :P

men jag ångrar inte ett dugg att jag va med :) :PP

nu har jag bestämt vinnare ´, men de vart två vinnare :)

http://friiiendssforever.blogg.se/

http://truefriendss.blogg.se/

men alla va såklart jättefina :)

ikväll kanske jag ska t djurhagen o fira missommar men jag vet inte om jag orkar ..

är ASSTRÖTT !!!!

o imorn blirre att åka te dössberget o ha uppvisning de som ville i gymnastiken :)

jag vill men ändå inte men nu är jag med :P

men nu ska jag ducha o göra massa saker , hejdå :))

Av Maja Magdic - 21 juni 2011 17:24

tjolahopp :d

har precis kommit hem från gympan :)

duchade där o sen gick vi o köpte glass : jag nico tove o linnea :)

tog daim om de var så intressant :P

men iaf vi hade tävling idag på tumling :)

jag kom delad två med nico :d

vi som alltid bråka för länge sen vem som va bäst , nu vet vi att vi är lika :-Phhhahaha

men iaf alla stod på ett led , men de dömde en o en :)

om ni inte fattar o vill fatta äre ju bara o kommentera så förklarar jag bättre orka nu lixom :P

men iaf sen är det en handstående tävling varje dag vi är där :)

jag har vunnit två gånger :D

det står typ mellan mej o emilia :P

men jag vill ha den bokalen såklart , det är en staty av (inte åkte) guld typ :p

den är jättefin tycker jag :))

asså gympalägret är värkligen skiiiitttkkkuuuuuuuuuuuuuuull !!! :Dddddddd ♥

man får mat , frukt o macka där :) hihi

vi äter i skolans matsal :)

men nog om de :)

hheejjddåå :d ♥

Av Maja Magdic - 21 juni 2011 06:46

igår va de gympaläger o de ägde (y

nu är det idag igen :))

louise kommer :d

thihi :P

men nu ska jag typ äta frukost o gå ut mä hunden herrå ! :))

Ps. va med i tävlingen alla som har blogg :)) ♥

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards