magdicmaja

Alla inlägg under mars 2012

Av Maja Magdic - 30 mars 2012 19:58

tjoooo :) var nyss hem och åt med emanuel men nico hon har inte börjat äta än hon ;) å

men vi cyklade ner t lager och köpte en chokladboll sen cyklade vi hem igen? ;) så kung.

men de var sköönt. tog fram min gamla cykel som jag inte har cyklat på på typ två år ? :p

kung, men hejdå :) ♥

 

Av Maja Magdic - 29 mars 2012 16:26

hej, snart drar man till gitarr då :) thim kommer kanske till gympan innan :) kulit

hoppas de är trampett ! för jag vill lära mig skruv..

ajah, men har typ inte övat på läxan... ooups.

men nú ska jag dra,, byye ♥

  

haha snyggingar ;*

Av Maja Magdic - 28 mars 2012 14:22

ska nog göra en ny header, men vet inte om jag hinner nu.

sen ska jag iallafall. skolan idag var faktist ganska kul :)

snart ska jag städa -.- fast de gör inte så mycket, för de är ändå tråk att vara ute i de här trista vädret !


men ska försöka med header nudå :)


byyee ♥

 

minnen ♥

Av Maja Magdic - 26 mars 2012 20:19

tjobre, även skolan vart det iväg till stan :) fett kul det är där för er som vet va jag gör där ;)

sen kom man hem och gick en liten promenad med mio, och han är så gullig ! vet att jag har sagt de förut men jag älskar haan ♥ ;*

här kommer en biild.

 

sen hoppade jag studsmatta och rensade lite kläder, och jag fick jättesnygga kläder av maria :) tack maria !



pussiiis ;*



Av Maja Magdic - 25 mars 2012 17:12

Härlig dag det var med mycket sool :) även om det blåste lite kallt. jag var lite klantig . jag skulle åka över en sak och så ramlade jag typ, asso det går inte att förklara och det var piinsamt . för det stod typ 20 proåkare och kollade på ! så nåra av dem åkte ner för o se hur de gick... oops.

 

men det var iallafall kul sen :) måste lätt göras om,

emanuel, nico, mickis, alma ! loveu ♥

nu laddar man för gympa, träffa louise :D men jag har ont i svanskotan ... fy! måste ju kunna köra idag ju´.. :( får se hur det är sen :s

jag har dåålig statistik bara så ni vet ;) haha, nån kan väl typ länka mig eller ? haha

ska bogga lite på min och tovas blogg nu.

http://majahjertatova.blogg.se/

'

alla kollar.

puss på er ;*

Av Maja Magdic - 24 mars 2012 19:34

kom hem från nico nyss ♥ vi hoppade studsmatta och jag klarade faktsit helskruv :D

asso de har krånglat till sig för mig ett tag nu, men nu gick de :)

men antagligen inte på trampett bara för det.

 

idag träffade man louise på gympatävlingen och snacka om att man saknar henne i laget :/

jag klarar ju typ allt när hon är med. ♥

älskar dig louise även om du inte ser det här..

men hon kommer till träningen imorn, världens bästa tränare !

 

asso åå, jag har ingen mobil! eller jag har en mobil men den är urladdad. usch och blä att den är sönder så

att jag måste ladda mitt batteri i toves mobil.. -.-

trött på det nu men kommer få en ny mobil i höst iallfall , för då går abonemanget ut.

 

jag har riktigt mycket blogglust men jag har inte så mycket att skriva om så här får ni en bild ♥

 

oo vad snygga man får vara då ;) ♥

älskar dig rebecca ♥

 

 

puss&kram ♥

 

Av Maja Magdic - 24 mars 2012 16:31

var ju på disco igår och de vart ju så kul som de bara kunde om ni fattar? :) 

ahaha, men jag är discolover ju ;)

de va iaf jäätekul att träffa alla underbara vänner ♥

och nu sitter jag här med underbara nico♥ kom för ett tga sen hem från gympatävling. men vi hjäpte bara till och de var booring. men skitsamma. ska väl ut hoppa studsmatta, snart är det sommar :D 


krammiis ♥

minnen ♥  

Av Maja Magdic - 23 mars 2012 16:30

sitter h'r och väntar på nico och rebecca som ska segkorva sig !

men vi har börjat kolla på en film men den va så läskig så vi vågade inte kolla mer ;o haha 

vi har bara skrikit lite.. än så länge iaf, men vi ska fortsätta kolla snart ;) 

aa, men kommer nog ett till inlägg idag :D 

kramiiis ♥

 

 


sötnötiisar ni är ♥

skulle ladd upp en på rebecca oxå men de gick ås segtt !"!!!!!!!!! 

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards