magdicmaja

Alla inlägg under augusti 2011

Av Maja Magdic - 25 augusti 2011 19:37

hejehej , ojj en kort pause hahah ;)

nä men kände för att blogga ändå :)

tur va?

hihi ,)


ne men vart de fiint? :)

jag tyckte de iaaf :)

tjohej från en glad tjej :D   yeeaah :) ♥


Av Maja Magdic - 25 augusti 2011 19:27

hejehej :)

sitter här jaag :)

kolla min o tovass blogg( som äger haha)

http://majahjertatova.blogg.se/

ojäh ;)

ska ändra header nuu :)

såå hejdå :)

men ärligt talat kommer jag ha en paus nu ...

orka mä två bloggar lixoom ´, men kolla som sagt min o to´vas fö där kommer jag blogga mycket :D

hejdå på ett tag tror jag ;/



Av Maja Magdic - 19 augusti 2011 20:04

hejehej orkar typ inte skriva :P

men ändåå ;))

imorn äre barnens lördag hiihi :P

ska va mä bengtsgårdarana o ha en va´gn ;)

ni får kanske en biild men hejdåå ,, ♥

Av Maja Magdic - 14 augusti 2011 17:44

ett inlägg igen dåe ;)

men alla som vill bli länkade kommentera !

säkert kommer ingen kommentera dåe men :(

ah de va allt herrå ;)    thihi , nico gjorde bildebn ,sööta du :) ♥


Av Maja Magdic - 14 augusti 2011 17:22

hejehej , idah har jag jobbat mä höö ;)

rätt kul faktist :)

ah men imorn äre gympaläger :)

ajah men här kommer en söööött bild på min älskade hund :') ♥

     fin dikt :)  ♥

hejdå ♥

Av Maja Magdic - 11 augusti 2011 16:07

hejehej :)

idag har jag städat bilen o plockat hallon o vinbäär :)

och så imorn på morronen ska jag göra mer , då får jag 500 kronor :D

o så ska vi t kupolen jag o mamma imorn :)

de blir nice de : )

men nu vet jag inte vad jag ska gö :)

men nån gång ikväll så ska jag fiska iaf , för imorn blir de kräftfiske

med kusinera :)

ah men här kommer en biild :)

  digga bilden ;)

hëejjjdddååå :)

Av Maja Magdic - 10 augusti 2011 14:13

hejehej , sitter med tova o nico :)

vi lyssnar på musik ,

älsklingslååt :D

jag har skrivit mer på

http://majahjertatova.blogg.se/

puss&kram ♥


Av Maja Magdic - 8 augusti 2011 18:18

hejehej , tova har vart här då :)

elr ja , vi va på stan idag :)

tova shoppade kläder nagelack o sånt , o jag köpte strips ;)

haha

men hon sov här från igår t idag :)

o sen åkte vi 8,31 t stan ojäh ;)

det va iaf kul , men sen gick hon hem för ett tag sen , o innan de tog vi kort :)

o det finns nåra bidler på vår blogg , som vi gjorde igår?

satt uppe halva natten nejdå , men typ :P

http://majahjertatova.blogg.se/

 det va allt från mej då hejdå :)

Presentation


heej, jag är en tjej på 12 år som värkligen älskar att spela gitarr, gympa och att vara med kompisar. Och så älskar jag min hund mio, världens mäst busigaste sötaste och goaste hund. hoppas ni fortsätter läsa och kommentera !
KRAM ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards